2010-03-06 ? 00:00:00

23:59 - min tråkiga dag, haha.

hej alla!
inte bloggat nåt alls idag typ men jag har inte gjort nåt speciellt heller så tyckte inte att det fanns så mycket att skriva om.
hostar fortfarande som en galning, idag har det nog varit värst av alla dagar.
brukar det inte vara så att när man nåt det stadiet då allt är värst i en förkylning, så går det ner och försvinner tillslut?
jag vet inte om det är sant men jag har hört det nånstans..
men nog pratat om det nu!
längtar till morgondagen för då får jag äntligen träffa min bebis igen.
saknar honom mycket nu. ♥
sen vet jag inte om jag sover hos honom eller hur jag nu gör. fanns iallafall som förslag.
nu har jag inte direkt mycket och skriva om..
såhär såg jag förövrigt ut igår, hann aldrig lägga ut bilder på min dresslook.

svart kofta från Gina tricot -
svart/vit klänning
från Gina tricot -
blåa jeansleggings
(som inte syns) från Gina tricot -
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!