2010-03-28 ? 21:56:15

21:55 - NIS SÖNDAG

hejhej hallå allesammans!
kom precis hem från stan där jag kollat på filmen farsan på bio med täckis, kozzy och jonatan.
väldigt bra film, och sjukt rolig på vissa ställen. började även gråta en gång nästan i slutet när allting var som värst, alla filmer måste ju ha en dålig scen också.
helt klart en film värd att se, men blev lite besviken på att alla säger att den är så bra och så rolig, men jag tyckte bara att den var rolig på vissa ställen. men jag ger den 4 av 5 iallafall!

snart är det påsklov också, ska blir så himla skönt att vara fri från skolan.
och den här veckan har jag så mycket att göra!
franska prov, engelska glosor, tror det är matte prov, börja med hälsodagboken, tonårsboken ska vara klar.. ja ni ser ju själva! inte en chans att jag kommer hinna göra allt, även om jag skulle ha gjort det skulle jag inte orkat. min mentor kommer ju bli galen på mig. eller nej, han är för snäll för att bli arg på mig men han kommer nog ge mig lite missnöjda blickar när jag inte ser.
men annars är han helt enkelt världens bästa mikael stille!

nu ska jag väl hitta på nåt att göra, kanske sitter kvar här en stund.
vad vet jag.. har inget mer att säga så vi avslutar här.
har haft en toppenhelg och nu ska jag försöka peppa mig för allt plugg som jag ska hinna..
PUSSHEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!