2010-03-13 ? 19:05:56

19:05 - allting ska vara randigt. så är det bara.


såhär har jag sett ut idag, eller ja.. nu är håret nyduschat.
det var det ju inte där kan jag ju säga. nyinköpt tröja på bilden, 65 kronor från myrorna.
och det är inget fel med att handla kläder där, ändå så känns det lite små pinsamt att gå omkirng med affärskassen i handen på stan.. folk kan ju få den uppfattningen om att man är utfattig och inte har råd med kläder från "normala" butiker. men så är det ju förstås inte, iallafall inte i mitt fall.
men somsagt, det är inget som helst fel med att handla kläder där.
känns bara lite.. skumt. ordvalet är helt fel men kom inte på nåt mer passande.
och det var ett impulsköp men jag är helnöjd med den!
(jag ska betala tillbaka dig mikaela så fort jag får pengar,
vilket blir på fredag om allt går som planerat!)


mobba inte min söta pose
minus det där halvfula bandet vid höften är den ursnygg och jättemysig att ha på sig.
är helt besatt av randiga kläder!


och nu är det bara en ynka timme kvar till melodifestivalen.
jag hejar nog mest på eric saade, gillar hans röst men låten vet jag inte.
den låter lite mer som en barnlåt.. fast oftast så brukar ju schlagerlåtar vara lite småfjantiga om jag ska ge min åsikt om saken, haha.
kommer nog inte rösta men definitivt hålla båda tummarna för att han tar hem allt!
nu blev det ett väldigt långt inlägg känner jag, ett av mina längsta kanske?
jaja, nog om det. nu ska jag ta på mig ett par mjukisar och sen göra mig redo för melodifestivalen!
pusshejs så hörs vi senare.

Kommentarer
Helene

SÅ SJUKT SNYGG ÄR DU!! ;o

2010-03-13 @ 19:45:30
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
sandra

Hej gu så söt du va:)

Ha en bra helg!

kram<3

btw fin blogg!

2010-03-13 @ 20:23:53
URL: http://sandrajjsson.bloggplatsen.se/
Helene

hihihi, aw! :D

vad gör du för kul ikväll då? ^^

2010-03-13 @ 20:37:40
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Anonym

härlig blogg , jamen vem älskar inte randigt ? haha ! ;)

2010-03-13 @ 20:42:08
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!