2010-03-27 ? 22:15:58

22:15 - allmänt babbel. bloggen ryker EJ.

hej alla!
kan meddela att bloggen inte tas bort, tur för er som ville ha den kvar.
och sikken otur för er som vill att den ska bort, läs den inte då? jävla nötter det finns här i världen :p


idag har jag träffat jonatan så gott som hela dagen.
eller från klockan fyra eftersom det skulle göras saker innan och så vidare.
väldigt roligt var det och pratet skötte jag så bra, som vanligt. haha!
åkte hem runt åtta och nu sitter jag här helt ensam och lyssnar på dolly parton medans mami, papi och brorsan sitter ute i köket med varsin öl. inte brorsan då men det förstår ni säkert. han är elva så.. haha.
har inte ås mycket mer att skriva om nu så jag ska väl gå in på rummet och krypa ner i sängen med min bok.
tackar jonatan för en bra lördag också :)
en toppen dag och ett steg närmare min klipptid som sker den 8 april, somsagt.
pusshej och sov gott alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!