2010-03-03 ? 21:56:52

21:56 - ge mig lite sommar och sol, tack!

kom precis hem från fanny, är jättetrött och hungrig som en tok.
blir en lugn kväll ikväll och jag behöver vila halsen eftersom jag inte vill hosta ihjäl min bebis när jag träffar han imorgon, hihi.
känns som om det var år och dar sen vi sågs sist, även fast det inte alls är så längesen..
tiden går väl fort när man har roligt antar jag.
och idag har jag varit ute hela tiden känns det som, vilket jag inte har men jag fryser ju ungefär tre timmar efter jag kommit in också så det känns som om jag varit ute hela dagen.. vill verkligen inte ha mer vinter nu.
längtar efter shorts och linnen, sol och bad.
varma sommarkvällar med såna man tycker om att umgås med.

åh jag är så himla sugen på sommarlov och värme! är trött på kyla och frost nu.

retards inne på lager 157. mitt öga är snett pga av lappen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!