2010-03-15 ? 21:58:28

21:55 - friluftsdag todaaay

hej alla!
har precis duschat och nu känner jag mig inte så äcklig och skitig längre, skönt.
och idag har det varit friluftsdag! var väl inte så hemskt, men jobbigt kan jag lova er.
slänger in lite random pics från mobilen nu också, hihi.

jonas var tröttis!

anders verkade inte gilla mitt smygfoto..
och sen har jag så sjukt ont i benet och min vänsta hand eftersom jag var klantig och skulle dansa på vägen där det var snorhalt.
så det såg ut såhär sen..


och idag har jag sett ut såhär..


hatar min smilgrop på höger sida, haha!
efter friluftsdagen så lekte jag med jonas tvillingsystern och jon,
och vi har gjort en hel massa random stuffs.
vi kom också på den kloka idén att ta bussen till stan för att vända och åka tillbaka.
ibland så slår vi helt enkelt våra kloka huvuden ihop, hehe.
men nu har jag inte så mycket mer att säga tror jag,
ska borsta gaddarna och sen slänga mig i sängen med en kopp varm choklad brevid mig.
pusshej så hörs vi imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!