2010-03-17 ? 21:30:14

21:30 - jetetr0ett.

hej alla, en sjukt sliten alexandra här!
varit en jobbig dag så jag är allt annat än pigg just nu. kroppen orkar knappt sitta rätt upp.
skoldagen har väl varit helt okej men har varit trött nästan hela dagen.
efter skolan så stack jag ner till stan och träffade bästa pluppmejar.
(haha, och förlåååååt för att jag var så sur och grinig hela dagen idag, men du vet ju varför iallafall.)
sen så fick jag spring-gå från östra hamngatan till lungets ishall på tjugo minuter.
snacka om att man flåsade och stönade när man äntligen var framme! puh.
efter det så tog jag och min tvillingsyster bussen hem och sen hoppade jag genast in i duschen och nu vill jag inte göra annat än att sova, är verkligen helt borta.
vi hörs nog mer imorgon när jag är piggare, hoppas vi på iallafall.
pusshej och sov så gott alla!


samma gamla goa bild. bli inte arg nu mejar, okej? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!