2010-03-10 ? 21:28:13

21:24 - SVAR PÅ ETT FAKKING TAL

"Anonym om 23:05 - listen to your heart.:
visste att de inte skulle hålla!
de gör det aldrig för dig :'))
pussen"

- måste bara säga. det var jag som avbröt det här. inte han.
jävla idiotäckel ta reda på lite innan du öppnar käften för sånt här gör mig allvarligt förbannad!

lixom, vad fan vet du om mig? antagligen så gissade du att det var honom som gett mig dissen och att jag var ledsen för det och lekte emo efteråt. men så är ju tyvärr inte fallet lilla lilla du.

tänk att det finns såna urholkade människor i våran värld. och ip numret ska jag spåra med lite hjälp från vissa kontakter. synd gumman din lilla plan håller inte. vet rätt så säkert vem du är redan men ska dubbelkolla just in case. idiot :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!