2010-03-07 ? 21:14:56

21:14 - MIKAELA ÄR FEMTON, GZ!!!!!!!!!!

godkväll ni som läser och som tycker jag uppdaterar som en kossa!
ja det har varit en händelserik helg eller hur man säger.
vaknade upp med en victor i morse och så åkte jag hem ifrån honom runt tre tror jag.
sen har jag duschat och ätit lite mat och nu sitter jag väl här och tar det lugnt.
sen är det skola imorgon också.. jag orkar allvarligt inte!
ge mig lite påsklov nu, hihi. ändå bara fyra veckor kvar så jag kan ju börja längta redan nu.

och så säger vi grattis till min sötnos mikaela granados som fyller 15 tjocka år idag!

grattiiiiiis snuffsan, i love you! ♥ ♥ ♥

haha, och jag tror vi båda vet hur ruskigt snygga vi är på bilden, inget och tala om!
och jag saknar dig för mycket, inte setts på hela lovet ju.. det suger ju lite.
fast tur som är så går man ju i samma klass som bruttan så vi hinner nog ta igen det vi inte setts imorgon och resterande veckor, månader och år vi ses i skolan. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!