2010-03-25 ? 21:11:41

21:11 - bloggproblem..

förlåt alla för en hemsk uppdatering men jag har verkligen inget att blogga om längre.
har slut på idéer och jag tror inte att ni gillar och läsa om min deppiga sida här i bloggen som jag oftast visar
- och som jag inte visar för att få uppmärksamhet utan för att jag tycker det känns så skönt att få ut vissa saker, det känns helt ärligt så mycket bättre efteråt. -
och om vad jag gör på dagarna, har jag rätt?

vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen alltså.. känns inte direkt roligt längre.
men jag måste egentligen ha den som min lilla dagbok nästan, skriva av mig och släppa ut känslor. det är verkligen ett måste när det gäller mig..
ältar jag för länge på mina tankar/problem kan det bli trubbel och såna vill vi inte ha, igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!