2010-03-11 ? 21:01:41

21:00 - när allting flyter på.

hjälp vad trött jag är alltså!
har precis kommit in ifrån duschen och innan det låg jag och sov som en stock.
vaknade runt åtta med total panik för att jag trodde att klockan var tio eller ännu senare.
men så var det ju inte alls så jag kunde lungt, med en liten smula stress, duscha och göra det jag skulle.
och idag var jag duktig i skolan, gick på alla lektioner och pluggade hela tiden!
... vi kan ju iallafall önska att det var så.
jag hade tre håltimmar och så kunde jag inte gå på svenskan för att en vän behövde tröst och stöd.
sista lektionen orkade jag inte gå till, syslöjd på elevens val.
gills inte som en speciellt viktig lektion för mig och denna vän behövde mig mer så jag stannade med henne.
sen följde jag med frida till stan för hon skulle handla en liten present och så blev jag hämtad av mor min, kom hem och sen är resten historia. nu måste jag plugga svenska som en tok!
vi hörs när jag har något intressant att berätta! (händer inte ofta tyvärr, haha)
pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!