2010-03-08 ? 17:50:10

17:49 - vårkänslor!

hej alla! kom precis hem från stan efter att jag lekt med blatteEmelie och pluppMejar :)
saknat er två väldigt mycket nu dom senaste dagarna.
och om jag inte missuppfattat allt så blir det tjockiskväll hos emelie till helgen, mys!

och någon mer än jag som njöt av solen idag?
visst, jag hade väl inte den bästa dagen själv men när man kom ut så kunde man ju inte göra annat än le åt solen som sken och värmde allt vad den orka.
fyfasen vad lycklig jag blir, snart så är det allvarligt VÅR
känner det i hela kroppen och nu när snön smälter så är man ett steg närmare att lägga vinterjackan på hyllan.
och jag längtar till sommaren, helt galet vad jag blir lycklig i hela kroppen bara jag tänker på hur jävla FETT den här sommaren ska äga !!


skolavslutningen 08 - riktigt fina tider och så mycket man inte visste,
så himla mycket saker man inte gjort men senare upptäckte.
helt klart den bästa sommaren nånsin och det står jag fast vid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!