2010-03-18 ? 16:18:17

16:17 - aggressionsproblem hejhej.

kom precis hem från the school, sjukt trött som vanligt men inte värre an vad jag var igår.
hade en halvdålig dag idag så jag tog ut allt på stackars lilla ante.
om du läser det här, förlåt igen.
fick så himla dåligt samvete efteråt när jag insett att jag både hade slagit och skrikit på dig. du kunde ju inte precis veta att om du puttade mig så jag nästan ramlade, att jag skulle bli sur då?!
(ironi)
haha nej, nu ska jag inte börja tjura igen, förlåt för allt plutten!
nu ska jag gå och äta lite, sen duscha tror jag(?!) och sen lägga mig ner och läsa tills jag somnar eller så.
vi hörs nog senare, pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!