2010-03-14 ? 14:10:15

14:09 - söndag "morgon"

OH MY GOD
hade jag kunnat så hade jag gladerligen krypit ner i sängen några timmar till!
men jag sov (så gott som) ut idag och det kändes skönt.
men jag låg och lyssnade på musik och läste innan jag pallrade mig upp på fötter.
idag så ska jag göra som igår, ta det lugnt och vila ut mig för imorgon då det är friluftsdag som jag helt hade glömt bort tills för en sekund sen. jag är så bortkommen numera.
håller inte reda på nånting och glömmer jämt viktiga saker, som denna.
tur att vädret är på topp eftersom vi ska gå hela dagen imorgon.
men nu ska jag nog göra mig en macka eller så, är faktiskt hungrig. inte ovanligt ;)
haha, pusshejs så hörs vi senare!

bild jag tog igår när jag prövade stativet, tycker faktiskt om den to be honest.
Kommentarer
helene

aa, han var faktiskt bra :)

men ja.. jag har inte kollat på det alls, så vet inte. men gillar inte riktigt anna, men det får väl duga liksom ;D

2010-03-14 @ 15:55:16
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!