2010-03-23 ? 13:17:27

13:09 - KLIPPTIDEN - bokad!


hallå alla friska och inte alls sjuka.
idag stannade jag hemma från skolan av personliga skäl.
kände att jag verkligen inte hade ork att vara med så mycket människor och allt ljud, stress och skrik. vaknade runt halv ett och nu sitter jag här med min stora kopp varma choklad som snart ska tömmas.

sen har jag beställt klipptid också, och den 8 april klockan 16:00 ryker håret för gott!
självklart kommer jag att sakna det men det ska bli så skönt med en förändring och jag ska iallafall försöka så gott jag kan att hålla fingrarna borta från plattången eftersom den används varje dag på mitt stackars hår.
blir det för kort och så får jag väl ta den smällen, men jag är också livrädd för att klippa mig.
har inte gjort den sen jag gick i femte klass då mitt hår räckte ner till höfterna på mig och efter dom hade klippt mig nådde det knappt ner till brösten. grät i flera timmar efteråt och svor på att aldrig klippa mig hos en frisör igen.
men nu, efter tre år så är det dags igen. känns lite läskigt och pirrigt för min del, fast så är det väl för alla, haha. självklart har jag ju klippt mina toppar själv de senaste åren, men aldrig så mycket att det syns.

och nu ska jag ta min kopp choklad och lägga mig till ro i sängen för att läsa i min bok.
vi hörs och syns senare kanske! pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!