2010-03-02 ? 12:20:28

12:20 - har gått och blivit sjukis.

jag har gått och blivit sjuk.
halsen har gått sönder känns det som för jag hostar så mycket.
huvudet sprängs och ögonen rinner.
kändes inte direkt roligt nu på sportlovet och allt,
hoppas jag blir frisk snart för det här ville man ju inte!
gårdagen tillbringades med fanny i sågmyra med min syster,
och lite annat folk som jag inte träffat på ett tag.
sen sov jag hos henne och åkte hem i morse. kanske blir att träffa henne eller rasmus idag.
är inte säker på något av det men vi får hoppas på det bästa!
nu ska jag nog äta lunch och sen sjuka mig lite till.
mitt hår är hur äckligt som helst men jag får inte duscha för då kommer håret vänja sig vid att bli tvättat varje dag och det får inte hända, för då kommer mitt hår vara historia sen eftersom det sliter jättemycket på håret.
så nu får jag gå här en hel dag till med äckelhår, åh jag vill inte..
men vi hörs senare idag, pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!