2010-03-03 ? 12:18:13

12:16 - mejar är inte nån fakking rand0m anymore.

hej alla!
haha, var verkligen inte mejar 'sötnosen' darwich som bloggade igår, nej aldrig.
och sopan skulle ta bort inlägget, gjorde han det? nej, tror inte han lyckades så bra :)
nu sitter jag här och mår faktiskt väldigt bra jämnfort med igår.
håret är dyblött, och jag är osminkad osv. ska snart äta och sen åker jag ner till fanny och umgås med henne.
blir säkert toppenbra, behöver verkligen komma ut nu efter min sjuka dag jag hade igår.
har inte direkt så mycket mer att blogga om.
och justja, jag vet mycket väl att det har varit bildbrist i bloggen.
förlåt för det men när man endast har en systemkamera så orkar man ju inte riktigt släpa med den hela tiden och knäppa kort. den är faktiskt väldigt dryg att gå omkring med.
dem flesta som har en kanske håller med mig, eller så är det bara jag som är klen(?)
men det ska bli ändring på det när jag orkar!
det var nog bara det jag ville säga, vi hörs när vi hörs alla.
pusshejs!

svart hår, blåa ögon och rosaröda läppar
måste erkänna att jag saknar det lite..
Kommentarer
Anonym

nej du ska ha rött hår! det tar fram dina ögon ännu mer :)

2010-03-03 @ 14:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!