2010-03-21 ? 09:15:35

09:15 - uppe med tuppen!

snuskigt dålig uppdatering! tro mig, jag vet det själv också.

igår blev det iallafall en bra dag, eller jo, ja.. det gick lite fram och tillbaka i slutet men den slutade bra iallafall.
hade först konfirmation och det var urkasst som vanligt, sen så umgicks jag med mikaela hela dagen och lite annat folk.
bilder kommer senare när mikaela fått sin kamera så hon kan lägga in dom på hennes dator för att senare skicka dom till mig! tog ju hem hennes kamera igår för jag trodde att jag kunde lägga in dom här. men tråkigt nog så funkar inte det lilla "hålet" för just DOM korten i våran kortläsare för att det har min lillebror eller nån pillat sönder som vanligt när det finns nåt ömtåligt och dyrt som man kan ha sönder i huset.
så det får mikaela fixa som det var tänkt från början, men jag skulle ju såklart envisas.. åh, suck! vaknade klockan åtta idag utan nån speciell anledning och jag hade ingenting att göra så jag gick ut och duchade till klockan nio. haha, tidsfördriv. nu väntar jag på att mitt hår ska torka och på att klockan ska bli elva så jag får åka till konfirmationen och bara ha det ur världen sen. så sjukt tråkigt!!
till alla er som inte går i åttan än och läser min blogg, följ mitt råd:
KONFIRMERA ER INTE
men nu ska jag nog lägga mig och vila lite,
blev trött igen även fast jag inte var det när jag vaknade.
haha, men vi hörs senare. pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!