2010-06-07 ? 22:14:10

22:13 - jag suger på rubriker!

Tjäänare på er tjocka som smala, fina som fula.
Sitter här på min lilla r0mpa och pillar naveltussar. mums.
Nej men seriöst, jag sitter här och har astråkigt.
Kom hem från stan för ett tag sedan även fast jag egentligen borde ha varit på klassens dag vid tansen men det kändes så jäkla ovärt bara så jag struntade i det och hade det gött i falun hela dagen istället.
är ledig imorgon också, FASEN VAD SKÖNT.
Men egentligen ska jag vara i skolan då eftersom jag inte var vid tansen idag.
Fast vad tjänar det till? Ingen i klassen är ju där och jag har inga lärare som tar hand om mig där så jag lär ju bara vandra runt där som en nolla. Då ligger jag mycket hellre hemma i min säng och sussar och gör mycket nödvändigare saker än att vara där och ruttna bort. :-)

Och på onsdag ska jag busa lite och göra en hemlig sak!
& vad det är kommer jag säkert visa er senare i bloggen. :-)

Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, smörja benen med brun utan sol och kanske sitta här lite. Tror jag.

PUSS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!