2010-06-02 ? 21:43:56

21:42 - ALLT ÄR UNDERBART

TJENARE BLOGGIS.
Idag har jag varit i hosjöstrand med jonas och fanny ungefär hela dagen.
Vi hittade väl på lite alltmöjligt och stekte sönder i solen! Blev nog lite brunare tror jag allt, hihi.
Sen åkte vi ifrån fanny runt 6 tiden och jag kom hem ganska nyligen från bjurs där jonas och jag inte direkt gjort något speciellt, men jag har haft roligt ändå. Och jag kan visst cykla.. haha, dagens garv.
Mår så sjukt bra just nu så jag vill bara skrika och hoppa runt, utan någon speciell anledning. Allting är bara så jävla UNDERBART just nu.
Vädret, kompisar, sommaren. ALLTING.
Nu ska jag gå ut och välja nya kläder för morgondagen så jag avslutar mitt lilla inlägg här.

PUSS OCH KRAM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!