2010-06-27 ? 21:19:51

21:19 -

Alltså att blogga är så tråkigt så jag tror jag lägger mig på golvet och grinar.
Så jävla tråkigt är det, haha!
Blev iallafall inget hoffmaestro igår som det var tänkt på grund av en massa som hänt och jag kände att det får vänta tills nästa år. Och jag ångrar inte att jag lät bli att gå, vet ej om jag kommer göra det senare men det är oviktigt nu.

Och idag har jag inte gjort så mycket, knappt gått utanför dörren.. Haha.
Inga speciella planer för morgondagen heller men det orkar jag inte bry mig i direkt.
Har haft så FULLT UPP så himla länge så jag är helt utmattad.
Men nu ska jag gå för jag har absolut ingenting vettigt och säga eller skriva, w/e.

HEIDO.

Kommentarer
mikaela

Vi glömmer allt här och nu. Vi börjar om från början.

Du vet att jag inte kan leva utan dig.

du är en del av mig. Och jag vill aldrig att du ska glömma de orden, även om vi har våra ner och uppgångar. jag lämnar dig aldrig!

(L)

2010-06-28 @ 15:44:55
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/
mikaela

Alla har det upp och ner ibland, men så är det.

Det kommer ordna sig! Vi tar oss igenom det här, precis som allt annat. Tillsammans.

2010-06-28 @ 17:46:03
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!