2010-06-12 ? 19:39:38

19:32 - utgång!

tjenare på er.
sitter färdigfixad och aspepp på att röja sönder i sågmyra inatt!
nu väntar jag endast på min otroligt sega syster, men sen bär det av.
även om dagen inte varit den bästa, tårar har rullat nerför kinderna och det får inte bli en vana, ilskan har bubblat inom mig och jag har varit elak och grinig mot min familj. som alltid.
varför måste det alltid vara NÅNTING som förstör för mig. en ganska vanlig tanke.
men nu ska jag ge fan i att tänka på det där! ikväll ska jag fan ha roligt och jag skiter i följderna.
HUJHUJ


dagens lookelilook. piercingen sitter som ett smäck också! GÖTT.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!