2010-06-10 ? 17:18:20

17:17 - sista dagen.

Tjenatjena mittbena!

Sista dagen i skolan idag, imorgon gäller det.
Det vi alla längtat efter men samtidigt det vi också har försökt att skjuta på bara nån dag till.
SOMMARLOV.

Sista gången jag får se niorna på våran skola & sista gången för dom att vara nior.
Vet redan nu att tårarna kommer strömma från mina ögon som två stora vattenfall.
Vissa kommer jag sakna så mycket och vissa kanske jag är rent ut sagt är glad för att dom inte går kvar längre.
Sedan är det våran tur. Vår tur att komma ännu ett litet steg närmare så mycket nytt.
Och jag hoppas att jag gör saker lite bättre när jag börjar nian än vad jag gjorde i åttan.
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om dom här terminerna som gått.
Det har varit bra och det har varit dåligt. Absolut inte lika mycket av båda delarna.
Ska börja plugga som en tok och verkligen kämpa för det jag vill gå sen i ettan.

Nu ska jag dra mig till min lillasyster och lillebrors skolavslutning.
Vi hörs kanske senare! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!