2010-06-24 ? 15:28:44

15:28: SVAREN.

Anonym
sötnos:)
hur mår du?
vad ska du göra under sommaren?
vem är din allra bästa vän?
svar: tack du! jo just nu mår jag fint.
under somamren vet jag ine riktigt, ska till göteborg nångång iallafall! min allra bästa vän är mikaela, även om vi bråkar ibland och det har varit upp och ner då och då. men för mig, är hon min bästa vän.



Anonym

tycker du att du är frän för att du röker och dricker?
verkar iallafall så. :s
svar: ja du kom på mig. tycker det är skitcoolt. :)
säg vem fan du är så kan vi prata mer om det.



Anonym
Bh storlek ? :) Du är fin :D
svar: 75A. tack så mycket!

Anonym
vem hatar du?
vem är din bästa vän?
har du någonsin svikit den personen, hur?
vilken killkompis står dig närmast?
vem litar du på bäst?
svar: det är inte viktigt.
mikaela, det står där uppe!
det har du inte med och göra om det skulle vara så att jag har gjort det, det är hennes och min sak.

mejar darwich.
har svårt att lita på folk men i det här fallet finns det två stycken. mikaela och mejar.


Anonym

Ditt snyggaste strul?
Finaste tjejen och killen i varje årskurs?
Vad är det bästa som har hänt dig?
Den där killen som du lägger ut bilder på, kan du inte berätta vem han är.. är ni tsm eller nåt?
svar: hahaha, en från svärdsjö.
nu tar jag killar och tjejer från förra terminen, innan sommarlovet. känner inte dom nya sjuorna osv.
tjejer
- 7an: corinne. 8an: frida nordness. 9an: sofie reimertz.
killar
- 7an: jepser palmkvist. 8an: rasmus åkerblom. 9an: andreas danielsson.
det bästa som hänt mig var min expojkvän.
haha, det är mejar! :D han bor i stan och går i ettan på haraldsboskolan. tror vi lärde känna varandra genom.. facebook? haha! nej gud vi är inte tillsammans, vi är bara väldigt nära vänner och han betyder jättemycket för mig.

Anonym
Tjo din blogg är bäst !
Vad gjorde det ondast att ta hål?
tungan?
läppen?
naveln?
svar:
tack så mycket! helt klart naveln, ajaj. sen läppen och sist tungan. men tungan gjort helt klart ondast efteråt.


hoppas ni blev nöjda mer era svar. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!