2010-06-14 ? 15:25:22

15:20 - alexandra svarar anonyma, again.

Anonym om 22:42 - välkommen darling!:
"Jag fattar inte hur man kan gå och förstöra sig så???
Helt jävla unbeliveble :s eller hur det stavas, så jävla korkat lixom"

ALLTSÅ, HJÄLP!
haha, varför är det korkat? man väljer väl själv vad man gör med sin kropp?
och tröttnar man på att ha ett smycke där TAR MAN UR DET.
och det enda som syns efteråt är ett hål på en millimeter. om ens det! mycket och grina för.
och vadå förstöra sig själv? jag tycker att man gör sig lite finare och lite mer udda och det är precis det jag vill vara också, udda. och eftersom du tycker att JAG förstör mig själv ka du väl gå och säga till alla miljoner, miljarder människor i världen som har piercat sig. spara dina värdelösa kommentarer till någon annan. jag vill ha mina piercingar kvar i flera år till. och sen, när jag tröttnat på dom och vill ta bort dom, om det nånsin händer, kom tillbaka då :)
puss.


lovelovelove :D
Kommentarer
Anonym

Precis, alla får fan bestämma själv och kan gefan i att lägga sig i ! :)

2010-06-14 @ 15:57:24
Anonym

så när du blir kärring så ska du ha kvar både den i naveln och den i läppen?? haha wtf?

snyggt sörru ;) haha

2010-06-15 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!