2010-06-06 ? 13:00:10

12:59 - ibland gör man bort sig. haha.

tjenare bloggisen. jag är här, igen.
fan alltså.. fråga inte om inlägget under, jag var inte riktigt mig själv så att säga.
har varit helt galen varenda dag känns det som. igår tog jag nog rekord.
JAG ÄR EN SÅN PINSAM MÄNNISKA.
och idag blir det nog att ta det lugnt hela dagen eftersom jag är strandsatt hemma. funderar på att gå ut och sätta mig i solen lite och jobba på brännan, om solen vill det jag vill.

by the way!
töjer örat nu också för er som inte visste det.
har just nu en sexa i, och för er som inte förstår vad det innebär är det 6 mm.
slutar vid åtta eller tio. har inte bestämt mig riktigt än :)
Kommentarer
Anonym

är du och mejar tsm?

2010-06-06 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!