2010-06-29 ? 11:17:36

11:17 - väntar in tiden.

chacha bloggeeen.
väntar på att klockan ska närma sig tolv då jag drar till en saknad tjej vid namn fanny boberg! vi ska mest chilla vid tansen och ha det asbra helt enkelt.
vet inte om jag bloggar mer idag eller inte, vi får väl se hur jag gör :)
ska inviga min nya bikini jag köpte innan sommarlovet också. användt den flitigt uppe på land men aldrig badat med den så idag ska jag fasiken ta mig ett topp med den för första gången nu i sommar!
men vi hörs kanske senare, nu måste jag dra mig.
pusshej.

jag och fanny år tvåtusenåtta. ingen utav oss var speciellt sugna på att vara med på bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!