2010-06-16 ? 01:18:23

01:18 - tju

TJÄNARE.
märker att folk verkligen älskar att hacka på mig och slänga in lite söta kommentarer ibland åt mig osvosvosv.
tönterier hit och tönterier dit. :)
och så finns det ju personer som verkligen TROR att dom känner mig och TROR att dom vet allt om mig för att jag bloggar om mitt liv då och då och dom är ju väldigt söta dom med. fast.. 
ni får väl tro vad ni vill och tycka vad ni vill om mig, jag tycker nog precis lika illa om er också ska ni se.

nu ska jag bara njuta av att vara hemma igen och den där som kommenterade om jag och min rökning vill jag bara säga några saker till. no offence lixom.
tror nog inte riktigt det angår dig om jag röker eller om jag inte röker.
men jo, kan säga helt ärligt att jag röker när jag dricker och att jag röker när jag är arg eller bara får lusten till det.
ja jag har varit väldigt imot det men man kan väl ändra sin åsikt om saker och ting, right?
jag var också väldigt imot alkohol och droger. droger står jag fortfarande väldigt fast vid men alkoholen bryr jag mig inte riktigt om längre. jag har mina anledningar till varför jag gör det och varför det hela började och det har du inte ett skit med och göra tjejen/killen.
var bara det jag ville säga. nu ska jag sova :)
nattinatti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!