2010-07-22 ? 01:55:58

so maybe I shouldn't be so careless.

innan spelade det hela ingen direkt roll för mig.
jag visste hela tiden vart jag hade dig och tänkte aldrig direkt på att om jag nånsin skulle förlora dig. men så händer det något som gör så att hela ens värld vänds upp och ner.
numera går det knappt en timma utan att jag undrar hur du mår.
ständigt denna oro och längtan i magen. jag vill se dig, träffa dig, prata med dig.
och frågorna som ingen kan svara på.
varför? och kunde jag ha gjort något för att förhindra det?
jag saknar dig så enormt mycket just nu vännen min.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!