2010-07-27 ? 01:37:16

let's talk boobies!

ville bara få det här sagt nu.
jag älskar verkligen att äga ut alla vidriga anonyma så RÅMYCKET som det bara går.
dom sitter och glor på ens blogg, ser något som verkligen måste klaga på och tänker typ "ah nu måste jag bara kommentera det här för jag är så jävla mogen och klok (snarare efterklok om jag får säga min åsikt) och kommentera det här hon skrivit osv" det roliga är ju att varenda jävel som nånsin kommenterat min blogg eller så anonymt är så jävla dumma. kanske därför dom är anonyma, annars hade jag väl idiotförklarat dom för resten av deras liv. jaja, jag vet inte. tillexempel det dom hade kommenterat som jag svarade på, två inlägg under detta tror jag det är, om att det var onödigt att pierca sig eftersom jag ändå inte skulle våga visa den för någon och typ inte lägga ut en bild på hur det blev PÅ BLOGGEN.
jag satt seriöst och asgarvade mig igenom alltihopa. både när jag läste kommentaren och svarade på den.
undrar om det finns NÅGON som lägger ut kort på sina bröst offentligt på sin blogg när hon/han har piercat sig i bröstvårtan. det är ju annorlunda för killar, men tjejer.
KOM IGEN.
det är ju lite skillnad om det var någon bild på Google där man inte såg ansiktet och inte visste vem personen var. det är ju en helt annan sak. men i det här fallet har jag nog mest mina vänner som läser min blogg och såna som vet vem jag är men inte direkt "känner mig". och jag vill helst inte att varenda en utav mina vänner och icke vänner vet hur mina bröst ser ut.
jääävlar vad jag drog ut på det här inlägget men jag ger en liten idiothyllning till alla mesiga och otroligt dumma anonyma människor det finns.
nu har jag nog inte så mycket mer och säga :) godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!