2010-07-07 ? 23:32:57

23:32 - min dag och lite till.

nu får väl typ.. ursäkta mig eller nåt för mitt humör som jag hade då jag bloggade sist.
var så att mamma skulle skjutsa mig till stan en viss tid, och jag hade brottom. hon hade missuppfattat allting och trott att jag bara behövde skjuts till bussen som gick till stan. inte hela vägen dit.
så hon kom hem och frågade om jag hade tittat ut en buss. och jag fattade ingenting och sa att hon hade sagt att hon skulle skjutsa mig hela vägen till stan, inte bara till bussen. som jag förövrigt precis hade missat då.
nej säger hon, det hade hon inte. så jag fick vänta på en annan buss som skulle komma mycket senare än den förra och jag hade somsagt, brottom. därför var jag så himla sur tidigare idag. haha.. bitter man kan vara då.

och idag har jag träffat frida, johanna och rickard och vi har haft det asbra tycker jag iaf.
drog och bada och käkade lite kebabrulle, iallafall dom. och vi har haft det allmänt mysigt tycker jag. tog bussen hem runt tio tiden och sen slängde jag mig i duschen direkt när jag kom hem eftersom jag inte hann duscha i morse.. mums, typ.
måste lägga mig tidigt idag också för imorgon ska jag träffa Arre och fixa en massa åt oss två sen ska vi väl göra vad vi nu kommer på.. det blir säkert asbra. :-)
och nu ska jag äta något eftersom jag inte hade råd att käka tidigare idag så jag är ju så lagomt utsvulten.. haha.
vi hörs när vi hörs! pusshej.

söt bild på mig och fredrik sen i förregår.
han ser ut som en kyckling och jag som om jag blir rövknullad av en elefant. hahaha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!