2010-07-02 ? 21:37:17

21:36 - ALLTING ÄR SUVERÄNT.

Nämen titta här, jag bloggade ändå :)
Kom hem för en stund sen från Fanny och jag ser mer eller mindre ut som en pepparkaka efter att ha legat och stekt med Fanny hela dagen lång vid tansen. Ansiktet jobbar jag på fortfarande, brukar inte bli speciellt brun där så jag kämpar på!
Är också TOTALSLUT i benen för jag och Fanny har nog cyklat fram och tillbaka genom hela grycksbo trettio gånger var MINST. Känner verkligen hur det bränner och sliter i benen när kalorierna dunstar bort sakta men säkert. Toppenbra för mig som vill bygga lite muskler just där också, mehe. Och imorgon står det på YR.NO att det ska bli TJUGOÅTTA GRADER VARMT OCH STRÅLANDE SOL.
Orkar inte ens vänta på det! Det kryper i benen och hela kroppen skriker UT, UT, UT.
Men nu ska jag duscha tror jag om det finns varmvatten annars får jag väl köra en bonna'dusch i sjön antar jag, hahaha.
Ha det bäst för det ska jag ha!
PUSS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!