2010-07-05 ? 13:50:43

13:50 - klantigt, alexandra.

TJA :-)
har precis duschat och chillar lite vid datorn eftersom jag missat min buss in till stan.
somnade ju lite väl sent inatt så det var inte det enklaste att komma upp klockan tio på morgonen, vilket är lika med att jag inte kom upp alls.

men det gav mig lite mer tid till att göra såna här små oviktiga saker som jag inte brukar hinna med annars, som att måla om naglarna på fötter och händer.
har ingen kamera så jag kan visa hur nagellacket ser ut eftersom den är i hosjö hos min syster, men det är H&Ms egna nagellack med en babyblå färg som heter Bella's Choice.
och den passar mig så himla bra för jag har torskat helt på färgen blått och alla mina kläder jag använder är numera och ofast blåa eller så har dom ett stänk av blått i sig, är seriöst som besatt.
klicka runt mig på Google och hittade en bild på det!

kostar runt femtiolappen och fungerar jättebra enligt mig. visst börjar lacket lossna från naglarna efter 2-3 dagar men det spelar ingen roll för mig faktiskt.. gillar det nästan mer när det är lite avskrapat än när det är helt nymålat.

men nu ska jag börja måla mina naglar så jag är klar med det, sen jag ska torka håret och käka litegrann.
vi hörs kanske senare! pussen.
Kommentarer
jokke!

de är mitt nagellack!

2010-07-07 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!