2010-07-05 ? 04:55:11

04:54 - vad du inte vet, lider du inte av.


klockan är fem på morgonen och jag kan inte sova.
sitter och pratar bajs med Arre via ämässän och skrattar ihjäl mig. tänk att allting är så jävla roligt på natten.
fast nu är det ju inte mycket till natt längre, snarare morgon. menmen!
idag, eftersom det är måndag morgon nu, ska jag träffa fredrik och leka med honom, ska följa med honom till stan för att han ska till körskolan och hålla på där. och hela min vecka är fullproppad nu, fan vad drygt det mesta känns.
inte en enda dag ledig på hela veckan. aldrig haft så mycket och göra i hela mitt liv. haha!
men nu ska jag återgå till mitt morgonprat med Arre.
pusshej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!