2010-07-10 ? 00:08:30

00:08 - stressigt värre, slutade i katastrof.

vilken stressig dag det har varit!
hade tio minuter från det att jag klev upp ur sängen till att hinna med bussen för att göra mig i ordning.
slängde på mig kläderna, borsta gaddarna sen var det bara att skynda sig ut till bilen för att få skjuts till bussen till stan, och sen vidare till syrran i hosjö för att lämna pengar till lite smått och gott som jag hämtar imorgon hade jag tänkt mig :-)
sen åkte jag till bjursås och träffade fanny och marica, och några till. ska även träffa bästa elinpelin imorgon! toppenbra.
och eftersom jag inte hann äta frukost slutade det med att jag kräktes för att jag inte hade ätit eller druckit något på hela dagen och jag var korkad nog att göra en väldigt dum grej så jag började må väldigt dåligt och ja.. jag kräktes. sen fick jag i mig en macka och sen var det bra igen. så jag är inte sjuk eller något, tacka gudarna för det alltså!
kom precis hem och ska nog sova så fort jag har ätit lite till, tvättat bort sminket och borstat gaddarna.
har inte mycket mer och säga, så vi hörs väl! puss :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!