2010-01-23 ? 18:31:46

18:28 - MIKAELA (BÄST I VÄRLDEN) GÄSTBLOGGAR FAN!!

jaooo, vem om inte jag gästbloggar ;O grymt va! Att den alldeles speciella superduper bästa MOI sitter o skirver på sannis blogg. :-)
Sannis även kallad min LularN står just nu och testar lite av mina kläder, eller nej! vänta.. nu börja hon kolla igenom mina lådor. Hihi, typiskt henne faktiskt.
Om någon timma åker vi till tuffa bjursås (ni vet där alla hänger och coolar sig) Vi ska leka med Anders. Så får se vad vi hittar på för kul.
När klockan börja närma sig midnatt kommer vi nog vara @ my place igen och då har vi planerat in en liten skönhetskväll/natt.. Ja, det är sånt man gör när man inte lägger sig i tid.
tror vi båda måste börja skärpa oss, fy oss.
anywaaay, jag vet inte vad jag ska blogga mer om. Håll koll efter mig igen, man vet aldrig vart jag kan dyka upp.

P.s Alexandra är sååååå gay (A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!