2010-01-01 ? 23:50:23

23:22 - träffat nathalie idag!

rubriken säger nog det mesta.
har träffat och umgåtts med nathalie hela dagen idag.
HAR SAKNAT DIG SÅ HIMLA MYCKET - kajsa-stina och bettan rockar!
och vi har väl mest setat och flamsat vid datorn.
men tro inte att man behöver ha tråkigt för att bara sitta vid en dator,
tvärtom! man kan faktiskt ha sjukt kul också.
åkte hem ganska så sen, närmare bestämt halv elva.
så hennes mor var väl lite småtjurig kanske, men det finns inget man kan göra åt den saken tyvärr!
och nu är jag hemma, mår väldigt bra och piercingen mår ännu bättre.
och nu ska jag gå, vi hörs och syns.
pusshejs!

åh, mina bruna linser är så saknade!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!