2010-01-20 ? 22:53:27

22:46 - DAGENS

jag sitter i soffan i café och johanna lindblå kommer gående och stannar upp rätt framför mig.
jag tänker ba "ska hon säga nånting nu..?"
men hon står kvar och flipprar med sin telefon.
sen när jag reser mig så börjar hon:
"VETU VEM SOM SKRIVER TILL MIG DÅ?!"
och jag som inte fattar nånting:
"nä borde jag det?"
och så hoppar hon till som fasiken:
"åh, nej, shit vad läskigt, jag trodde du var sofie!"
och sen skrattar vi gott åt det där ett bra tag.

sen i slutet av dan så kommer hon och sofie gående mot mig och ett litet gäng.
och hon ba "tja sofie.. ;)"
och såklart börjar vi skratta igen.
dagens roligaste idag, hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!