2010-01-12 ? 21:55:33

21:43 - hemma nu efter en bra dag!

hej alla!
förlåt om jag uppdaterat dåligt idag men har varit i skolan,
sen på stan för att köpa hårfärg och vidare upp till min babe där jag myst tills nu ungefär :)
och håret.. jani det blir iallafall färgat imorgon!
haha vet att ni undrar vilken färg, men det får ni se på torsdag.. eller imorgon kväll.
och nu så ska jag ta mig nått gott och äta och sen sätta mig till ro här och läsa alla dessa bloggar jag följer.
är upp till 25 stycken allt som allt. så jag har lite och läsa, måste ju vara lite uppdaterad iallafall!
vi hörs senare, pusshejs!
Kommentarer
Anonym

kan inte du skriva upp alla bloggar du läser? :)

2010-01-12 @ 22:40:34
Bambiiboii

hihihihihihihhihiihih ja vet vikken färg.. ehehehehehehehehehehheheeh :$

2010-01-12 @ 23:01:34
aalexx svarar: bambiiboii

hhihihhihi ja, men shh! det är en hemlis ju (A)

2010-01-13 @ 06:43:22
URL: http://typpalexandra.blogg.se/
aalexx svarar: anonym

jo det kanske jag kan göra!

tack för tipset föressten :)

2010-01-13 @ 06:43:57
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!