2010-01-31 ? 21:40:20

21:30 - THE FIRST WORLDWAR

sitter och pluggar stenhårt till SO provet som är nu på onsdag.
är alldeles strax klar och det ska bli så skönt att bara lägga sig ner och ta det lungt sen!
idag har jag haft min egna lilla slappisdag och inte gjort något speciellt.
känns jätteskönt! har varit en riktigt bra vecka.
nu har jag dock inte så mycket mer att skriva så jag ska nog gå in på rummet och göra nått nödvändigt.
städa eller så. är inte direkt en vacker syn man ser när man kommer in dit. haha.
pusshejs så hörs vi imorgon eller senare ikväll!



hemskt upplevelse att vara med i ett krig har jag tänkt på.
behöva vara rädd för att få ett skott i nacken varje dag i 4 år..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!