2010-01-15 ? 21:40:10

21:27 - värt att läsa.

hej..
somsagt så var jag ju lite deppig i morse/igår på grund av en väldigt tråkig sak.
och tyvärr så gör det fortfarande väldigt ont av bara tanken på det men det är faktiskt sånt som händer alla.
smärtsamt är det men det går över med tiden som man säger.
men jag vet att jag kan klara det här.
hur jobbigt det än kommer bli så vet jag säkert att jag kommer fixa det. som jag alltid har gjort..
men du finns fortfarande kvar i mig, och en stor plats har du tagit av det jag kallar mitt hjärta och mina känslor.
du var väldigt speciell för mig och du kommer alltid finnas kvar i mig.

vad som än händer håller jag din hand i min, även om du du inte känner det.
vad som än kommer ske torkar jag mina tårar.
hur mycket jag än saknar och lider så vet jag att jag klarar av det.

jag vet att hur mycket sorgen ligger och plågar en,
när man nästan är vid det stadiet då man bara vill försvinna.
men jag vet också att vi alla är starka individer och vi kan klara allt, bara vi kämpar för det.

/ alexandra tove skoglund - me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!