2010-01-22 ? 20:35:42

20:24 - SJUHUNDRADE INLÄGGET

hej alla! det är inte ofta jag skriver hej när jag bloggar har jag tänkt på..
ganska coolt att det här blir mitt 700:ade inlägg sen jag startade bloggen för ungefär ett år sedan! hipphipp, hurrahurrahurra.. eller nått.

idag har jag varit i skolan som vanligt, vart en ganska jobbig dag men jag klarade mig.
slutade vid elva för jag hade hål timmar resten av dagen.
åkte hem runt ett med frida för att jag kände att jag behövde någon idag efter allt som hänt.

och vi gjorde inte så himla mycket,
men det var otroligt skönt att få komma bort och vara med en riktig vän som förstod en.
åkte hem runt fem för hon skulle till sin pojkvän daniel.
och resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och mysa.
varit en riktigt tung vecka för mig, och då pratar vi inte bara tung.
utan riktigt jävla astungt.
så jag förtjänar lite lugn och ro för mig själv, så jag får tänka och bara vara nu ett tag.


och idag har jag sett ut såhär!

(man ser inte outfiten men skriver ändå vad jag hade på mig)
stickad svart tröja från H&M
mjukisar från okänd affär
t-shirt från lindex


*håret hade jag dock utsläppt hela dagen, men satte upp det när jag kom hem.
och det var plattat idag för första gången på hela veckan,
har börjat växa lite nu igen.. skönt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!