2010-01-27 ? 18:29:24

18:21 - dagens minidiss - lackleggins!

ja nu ska jag bara få en sak uppklarat för er alla:
jag avskyr lackleggins!

vet inte varför jag gör det, men det är bara vanligt numera.
precis som jeansleggins, i början hade bara ett fåtal dem.
och sen slog bomben ner och nu har nästintill alla unga tjejer ett par, kanske fler.
jag har ett par, dock är dom från lager 157 och helt ny inköpta men jag kör på "ute trenden"
- köper plagget när det börjar bli ute ni vet.
och nu börjar lackleggins bli jättepoppis har jag märkt.
precis som jeanslegginsen var för ett par månader sen.
VÄLDIGT IRRITERANDE. alla ser ju likadana ut och det är störande helt enkelt.
visst får alla ha på sig vad dom vill, säger bara det jag tycker.

Kommentarer
Jessica

Sv: Tack! Vad glad jag blir!

2010-01-27 @ 23:11:59
URL: http://bemysoldier.blogg.se/
Viktoria

dom e ju sjukt snygga!

2010-01-28 @ 16:44:12
URL: http://viktoriadanielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!