2010-01-21 ? 18:06:01

17:47 - bloggtorka rent ut sagt.

rubriken säger väl helt klart det mesta va?
jag har absolut ingenting att blogga om!
inget, finito, nada, n0ll.
ett stort plus på dagen var iallafall att nästan alla lärare var sjuka osv så jag hade bara två lektioner på hela dagen!
tyvärr så säger vi att jag glömde bort hemkunskapen så det blev väl 1 lektion på hela dagen.
tyckte det var orättvist att hälften av klassen fick åka hem då och vi fick vara kvar, så jag.. glömde den.
ännu tråkigare var väl att jag fick två timmar kvarsittning. vet, fy skäms på mig.
skolka är fel och jag förtjänar ett rimligt straff för det också, det accepterar jag.
får väl ta igen det på måndag då..
men tänker dra en vit lögn och säga att jag låg i vilorummet eller så,
och det var därför jag fick kvarsittning.. orkar inte med pappas aggressionsproblem.
mamma klarar jag av, hon blir inte sur för hon förstår. pappa fattar däremot ingenting.
och nu ska jag sluta prata innan ni får reda på alltför mycket information.

jag hade faktiskt tänkt att ta lite facelook bilder idag..
men storasyster hade olyckligtvis kameran så inga bilder idag.
bara en massa trist text, och det tycker jag suger rent ut sagt.
gillar inte heller när det är för tomt i bloggen, måste alltid jämna ut det på nått sätt så det är lika mycket av båda.
men nu ska jag faktiskt gå och äta lite, läsa i min bok och sticka vidare på min halsduk som jag har kommit en bit på nu.
pusshejs så hörs vi senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!