2010-01-18 ? 17:42:01

17:11 - skoldagen och facelook.

idag har skoldagen varit helt okej, inte för tråkig och inte heller för rolig.
den började dock halvdåligt pga en sak men det är ute ur världen nu! :)
skulle in till staden idag också och göra en grej men det blev tyvärr inte av.
så jag får väl göra det en annan gång då..
och jag har börjat sticka en halsduk på slöjden, ligger här brevid mig.
grå kommer den bli och är gjord av lovikka garn. och ja det stavas lovikka.
trodde jag faktiskt inte..
haha och såhär har jag sett ut idag!


klicka på bilderna för att se dom stora, hihi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!