2010-01-11 ? 16:59:51

16:28 - home all alone.

sitter hemma och dricker tropisk juice och äter nå slags.. kex.
gottgott! pratar med socialt folk och har det allmänt bra.
första skoldagen idag också. inte direkt kul men skönt att få träffa alla människor igen!

och sen, grymma värld.. så jag har blivit beroende av att bita/leka med min stav.
var tredje sekund är jag där och leker/biter i den,
och det börjar verkligen gå mig på nerverna nu.
först vare väl som en kul grej jag gjord när jag hade tråkigt men nu börjar det bli jobbigt. huh.
kändes som att jag behövde klaga av mig lite. hihi..
men nu ska jag gå, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!