2010-01-19 ? 17:13:02

ångest & frågor till er!

brukar ni nångång känna att ni har ett stort problem, och då menar jag stort problem..
och ni kan inte göra ett skit åt saken för att gjort är gjort?
precis så känner jag just nu och det är jävligt jobbigt.
dock kan jag inte säga vad det är eller vad det handlar om.
to much information om ni fattar hur jag menar, det håller jag nog utanför bloggen..
finns det något som har ni har gjort som ni ångrar?
nånting ni sagt så det har förstört mycket för dig eller andra?

öppnat munnen vid fel tillfälle och nått dumt halkat ur?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!