2010-01-29 ? 16:16:47

16:08 - cool kan man ju alltid vara.



hej alla bloggläsare!
tyckte att en stor bild passade väldigt bra i det här inlägget.
måste definitivt bli mer bilder här i bloggen nu, gillar verkligen inte bildlösa inlägg..
men nog om det nu!

peppar inför ikväll eftersom det antagligen blir partiii då.
eller vi hoppas på det nu, blev lite struligt nu i sista minuten men somsagt så hoppas vi på det nu.
skoldagen var chill, småpluggande och porrfilm!
haha och jag skojar inte om porrfilmen, mjukporr på no lektionerna är ju göttans.
nej nu låter jag som en lallande idiot. och jag var kvick att göra klart häftet om mannens och kvinnans kön.
undrar hur det kan komma sig? hm.. hihi. nej nu låter jag som en slampa istället..
gud vad jag klagar på mig själv idag! fast inget jag mår dåligt av. kul grej bara.
och jag fyller KNULLMYNDIG om fem enstaka dagar !!
lägntar förvånansvärt mycket knepigt nog.
det händer ju inte direkt så mycket ovanligt om man säger så.
men får ha sex lagligt, köra moppe och kolla på vissa barnförbjudna filmer.
men sen då? haha det är ju nästan ingenting mer man får göra som man inte fick jag göra innan. är egentligen inget stort steg man tar..
då längtar jag ju mer tills jag fyller 18 isåfall. muahaha.
men nu ska jag torka håret och sminka om mig eller så.
vi hörs senare, imorgon eller snart, pusshejs!






Kommentarer
Alexandra

Super finfin blogg :D

2010-01-30 @ 10:54:08
URL: http://xbigthingx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!