2010-01-23 ? 14:23:18

13:57 - satan! jag missade 13:37 klockslaget..

godmorgon alla!
vaknade klockan halv ett och jag missade min konfirmation idag,
ingen större förlust direkt men skulle ju ha varit med anders och mikaela efteråt.
fast sen blev anders en geek och är bakis. men jag ska till mikaela iallafall!
så just nu ska håller jag på och rusar imellan datorn och sminket och svarar på folk som skriver och plattar hår osv.
blir helt snurrig av det här!
måste rusa tillbaka till badrummet nu och fortsätta med det jag nu håller på med, har glömt.
haha, pusshejs!


du knäcker mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!