2010-01-01 ? 13:34:45

13:10 - parapapapa.

hej alla snyggingar!
sådär, nu har jag duschat och jag känner mig fräsch.
har inte orkat göra nånting med mig själv (misstolka inte!) det senaste dagarna för jag har ju ändå bara varit hemma och dött typ.
men idag ska jag nog till lager med nathalie om hon nu minns det sen igår.
blev en lång natt för både mig och henne, haha.
nej men ser man på, nu skrev hon till mig. haha vilket sammanträffande!
och sen är det sista veckan på lovet.. det känns fan inge vidare.
vill inte tillbaka till skolan, vill ha lov hela året ut och sen kan det fortsätta så tycker jag.
__________________________________________________________________________________________________

och tungan, jo den lever än!

dock råkade jag dra i den igår på nått konstigt sätt så jag fick verkligen hur ont som helst.
trodde jag skulle dö allvarligt..
men sen är det hade slutat blöda och gjort ont var det bra igen.
men det är jävligt drygt att behöva borsta tungan varje gång man borstar tänderna.
det gör ju så förbannat ont att borsta på piercingen också,
för det måste man tydligen ifall det kommer plack på kulan/staven osv..
och svullnaden börjar avta lite smått,  s å  s k ö n t
jag biter mig i tungan för att det "väller" ut över tänderna eftersom att den är så svullen och därför har jag stora märken efter mina tänder på tungan. inte snyggt alls..


ser ni bitmärkena på varje sida av tungan?
bilden togs igår.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!